İSLAM DİNİNDE KADINLARI AŞAĞILAYICI SÖZLERİ
“Sütresiz olarak namaz kılanın önünden eşek, köpek, kadın geçerse
namaz bozulur” şeklinde insan şahsiyetinin haysiyetiyle bağdaşmayan hükümler
vardır.
"Kadınlar aklen ve dinen dün yaratılmışlardır;
“Kadınlar Düzgün olamazlar onlar eğri bir kaburga kemiğinden
yaratılmıştır”
Daha yaratılışta dinler kadını önemsiz konuma sokar ve seni ayrıca
yaratmak durumunda olmadı eğri bir kaburga kemiğinden yani benden yarattı ve
bana tabii olmaya bana hizmet etmeye mecbursun konumuna getirir.
NİSA -117. Onlar, Allah’ı bırakıp ancak dişilere tapıyorlar.
Hâlbuki azgın bir şeytana tapmaktadırlar. (Allahın kadın hakkında azgın
şeytan demesi)
Allah Kuranda kadına şeytan demektedir. Bu kadar öfkelendirecek ne
yapmış olabilir?
Allahın yarattığı kadına böyle davranmasını mantıklı buluyor
musunuz?
Kadınlara yapılan bu ayrımcılığın Muhammed in Aşırı çirkin
görünüşlü olması nedeniyle arkadaşlarının 15 yaşında evlendiği bir yaşta evde
kalması sonra 25 yaşındayken 40 yaşında 5 çocuklu bir nine tarafından bana koca
ol diye seçilmesinin etkisi var mıdır?
KADININ ŞAHİT OLABİLECEK ZEKADA GÖRÜLMEMESİ.
Bir anlaşamama durumunda şahit olabilecek erkek varsa kadın bu
konuda şahitlik yapamaz. Kadın şahitlik yapacak akıldan yoksundur.Ortamda erkek
yoksa ve mutlaka şahidin kadın olması gerekiyorsa birden fazla kadın birlikte
şahit olarak değerlendirilir.
İslam ın Peygamberim dediği Muhammed ve kendine 23 yılda vahiy
olarak geldi dediği Kuran söylüyor.Erkek unutmaz ama kadın unutur bu ne demek
sizce?
BAKARA SURESİ..AYET..282….şahitliklerine güvendiğiniz iki erkeği;
eğer iki erkek olmazsa, bir erkek ve iki kadını şahit tutun. Bu, onlardan biri
unutacak olursa, diğerinin ona hatırlatması içindir.
Kadın şahitlik yapacak akıl dan yoksundur kelimesi tabiî ki o
dönemde Anasını karısını ve kızını seven çok erkeğin hoşuna gitmemiştir.Neden
şahitliği kabul edilmesin neden akıldan yoksun olsun diye itirazlar gelince
Unutursa diye sonradan bir ekleme yapılmıştır.
Fakat bu ekleme Bu günün akıllı kadınının daha fazla
dikkatini çekmiş ve Ne demek erkek unutmaz da kadın unutur .Bize İslam geri
zekalımı diyor diye karşı çıkmışlardır.
Fakat maalesef yıllarca kadınlara siz yarım akıllısınız diye
Müslümanlar tarafından hakaret edilmiştir.
Bu yukardaki hakaretleri bilmeyen bir Müslüman kadın varmı?
Şahit olacak akıldan yoksundur demektedir.Kadına aklı veren Allah
değil midir?
KADINLARIN MİRASTAN EŞİT PAY ALAMAMASI
Kadınlara miras olarak bir şey kalırsa kendine düşen payın ancak
yarısını alabilir.
Muhammed bana uyandığımda böyle vahiy geldi diyor.İşte sure aynen
böyle ;
NİSA SURESİ..AYET 11..Allah, size, çocuklarınız hakkında, erkeğe
iki dişinin payı kadarını emreder. İki den fazla kız iseler,bıraktığının üçte
ikisi onlarındır. Eğer kız bir ise yarısı onundur. Ölenin çocuğu varsa, geriye
bıraktığı maldan, ana babasından her birinin altıda bir hissesi vardır. Eğer
çocuğu yok da ana babası ona varis oluyorsa, anasına üçte bir düşer.
Miras tan yarım pay almasını uygun görmektedir.Allah böyle bir
insani olaya neden kendini dahil eder?Allah çocuklarına miras konusunda Ana ve
babayı yetkili kıldım dese yetmezmi?
Böyle bir şey söylemesede bir ana baba çocuklarına adil
davranmazmı?
KURANDA KADINA ŞİDDET UYGULAYIN EMRİ –İSLAMDA KADIN DÖVÜLÜR
Erkekler tarafın dan şiddet uygulanması dövülmesi
NİSA .34.Erkekler, kadınların koruyup kollayıcılarıdırlar. Çünkü
Allah, insanların kimini kiminden üstün kılmıştır. Bir de erkekler kendi
mallarından harcamakta dırlar. İyi kadınlar, itaatkârdırlar. Allah’ın koruması
sayesinde onlar da “gayb”ı korurlar. başkaldırdıklarını gördüğünüz kadınlara
öğüt verin, onları yataklarında yalnız bırakın. onları dövün.
Bu ayette açıktır ki erkekler kadınlardan üstündür ve size ceza
vermeleri normaldir.
Bu Arapların, Anası,bacısı,teyzesi,halası hiç yok muydu anlamak
mümkün değil.Allahın böyle şeyler vahyedeceği mantıken mümkün değildir.
Allah Kuranda Gerektiğinde dövebilirsin demektedir.Allah bu kadar
ilkel olabilirmi?
Bir kadının dövülmesini söyleyen Allah olabilir mi?
Yoksa bunu yazan kitabın Allah la bir ilgisi yokmudur?
KADINA BAŞKA BİR KADINLA ORTAK EŞ HAKKI TANIYAN İSLAM
Kadının kocasını,Eşini birden fazla kadınla paylaşmak
onursuzluğuna zorlanması
NİSA SURESİ..AYET.3..Eğer, yetim kızlar hakkında adaletsizlik
etmekten korkarsanız, size helâl olan kadınlardan ikişer, üçer,
dörder olmak üzere nikâhlayın.Eğer adaletli davranmayacağınızdan
korkarsanız, o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz ile yetinin.
Bu suredeki yetim kızların ne olduğunu ve sahip olduğunuz ile
yetinin dediğinin ne olduğunu ilerde hayretler için de okuyacaksınız..
Dört le sınırlı palavrasını duymuşsunuzdur.Yukardaki Ayete
bakarsanız ikişer üçer dörder bu nedemektir.Aklı olan herkes bilir.Zaten
muhammedin karısının sayıları nın çokluğunu biliyorsunuz.Müslüman için sünnet
farzdır.yani Muhammed örnektir.
Bir kadın olarak Bir erkeğe benim de 15 tane kocam olsa sen
bunlardan biri olsan ne dersin diye hiç sordunuz mu?Bu duyguyu düşüncede
bile olsa bir erkeğe yaşatabildiniz mi?
İslamiyet Öncesi Mekke ve Medine civarların da Arabistan’ın en
zengin kadınlarından Hatice yaşıyor,,Düşünün İslamiyet öncesini,Şöyle bir
gözünüzün önüne getirin.İslamiyet öncesi Arabistan da yaşayan kadınlara örnek
Hatice..Hatice Zengin ve ticaret yapabilen bir Arap kadın .yani kadınlar hem iş
kadını olabiliyor. Hem de 40 yaşında o günün şartlarına göre oldukça yaşlı.23
yaşındaki erkeği koca olarak alabiliyor.İslamiyet öncesi arap kadını çok
güçlü..islamiyet sonrası size çok yabancı değil İslam ülkelerindeki kadınlara
bir bakın.
İslamiyet öncesinde Araplar kızlarını diri diri gömüyorlardı
masalı vardır.Hatice ölümüydü.
Hatice nasıl Tüccar dı.Araplar kadınsız mı yaşıyorlardı.
İslamiyet sonrasını da bir düşünün kadının bir erkeğin bilmem
kaçıncı karısı olmasını.
İslamiyet ten sonra Hatice gibi ticaret yapabilen kadın olmuş
mudur sizce.
İslamiyet babaların Gözünü kör mü etmiş acaba.Bir baba kızının bir
Arap ın bilmem kaçıncı karısı olmasını kabulleniyor.hadi karısını
anlayabildikte bir sürü cariyeyle eşini paylaşmak zorunda kalıyor.Müslüman Arap
ülkelerinde recim ile kafası taşla ezilen kadın..
Müslüman arkadaşların ahlak ve namusundan şüphem yok..Ahlak ve
namusları varsa bu Kuran'a ve Sünnete dayalı değildir..
Toplumsal
ahlaktır, evrensel ahlaktır..insanlık ahlakıdır.Müslüman ahlakı diye bir şey
yoktur.
KURAN’DA KADINLAR SEXKÖLESİ(CARİYE) OLARAK ALINIP SATILABİLİR
5-KURAN DA YAZANLARA GÖRE ALLAH KÖLECİLİĞE İTİRAZ ETMİYOR VE
KÖLELER OLMASINI NORMAL GÖRÜYOR.
Kurandaki sure ve ayetler in birçoğu köle ve kölecilikle
ilgilidir.Kuranın Türkçesini alıp görebilirsiniz.Kölelerle ilgili ayetler
de Muhammed in söylediğine göre söyle vahiy ediyormuş.
NAHL suresi..75.ayet...Allah şunu misal getirdi: Bir yanda hiçbir
şeye gücü yetmeyen bir köle, diğer yanda tarafımızdan güzel bir rızık
verdiğimiz, ondan gizli, açık olarak harcayan hür bir insan, bunlar hiç eşit
olur mu?
Kazanılan savaşta ele geçen kadınlara cariye denir.İnternetten
İslamcı sitelerden aratın.
Cariyelerin çoğunluğu evli, kocalari öldürülmüstür. Cariyeler
Kadin sex köleleridir.
Cariyeler cinsel ilişkilerde kullanılır ve nikahlanma yoktur...
Cariyeler evin gündelik her türlü işlerinde kullanılırlar...
Cariyelerinden bıkanlar bir mal gibi esir pazarina götürüp
satarlar veya baska bir cariye ile degiş tokuş ederler...
Cariyelerini isterlerse başkalarina hediye ederler...
Cariyeler eve gelen misafirlere cinsel ilişkiye girebilmeleri icin ikram edilirler...
Cariyeler eve gelen misafirlere cinsel ilişkiye girebilmeleri icin ikram edilirler...
Köle ve Cariyeler savaş ganimetidir. Savaşta ganimetlerin nasıl
paylaşılacağını Allah açık açık anlatmıştır.
NUR SURESİ..33- Dünya hayatının geçici menfaatini elde etmek için
cariyelerinizi iffetli kalmayı arzu edip duruyorlarsa fuhşa sakın zorlamayın.
Cariyelerin sahipleri cariyelerini eve gelen misafirlere ikram
etmeseler sapık ilişkilerde zorlamasalar "fuhusa zorlamayın" denilir
mi?
"Dünya hayatının
geçici menfaatini elde etmek için cariyelerinizi fuhuşa zorlamayın" diye
söylemekle pezevenklik yapmayın demektedir. Bu cümlenin anlamı bu
değimlidir?
Kölecilik islamdan önce vardı.Belli bir müddet devam etti ve bitti
diyen gerizekalılara şunları hatırlatmak isterim.Birincisi bu tür ayetler
Tevrat ve incilde yoktur ki islamiyetten önce olsun. ikincisi Osmanlı
padişahları sırf bu cariye muhabbeti nedeniyle Müslüman görünüyorlardı. Osmanlı
günümüze kadar gelen bir İslam devleti değimlidir.(Muhteşem yüzyıl dizisi)
Ayrıca Arap ülkelerinde bu sexkölesi uygulaması devam etmektedir.
NİSA SURESİ..AYET.3 - Eğer öksüz kızlarla evlendiğinizde onlara
karşı adaletli davranamamaktan korkarsanız, hoşunuza giden diğer kadınlardan
iki, üç ve dörde kadar evlenebilirsiniz. Eğer adaleti gözetememekten korkarsanız,
o zaman bir tane ile veya elinizin altındakiyle (sahip olduğunuz câriye ile)
yetinin. Doğruluktan ayrılmamak için bu daha elverişlidir.
Dört kadına kadar
çokeşliliği uygun gören, günümüzde hala bu ilkelliğin sürdürülmesine sebep olan
ayet. Elbette çokeşlilik derken, bu hakkın sadece erkeklere verildiğini de
belirtelim. Bir diğer dikkat çeken nokta da ‘veya cariyeler ile yetinin’ kısmı.
Buradan anlaşılacağı üzere, nikâhlı dört kadından öte sınırsız sayıda cariye
(alınıp satılabilen kadın köle) sahibi olmak ve onlarla ‘yetinmek’ de dinen
meşru.
Bu sureyi Allah bana vahiy etti demek Allaha hakaret değimlidir?
Muhammed otomatik olarak Savaşta elde edilen köle ve
Sexkölesi(cariyelerin) % 20 ini alıyor kalanıda diğerleri tarafından pay
ediliyor.
İslam sayesin de kadınların yaşamak zorunda kaldıkları rezilliğe
bakarmısınız.
MUHAMMED SAVAŞTA ÖLEN ARKADAŞLARININ EŞLERİNİ NEDEN NİKAHINA ALDI
Nikaha almadan bir peygamber arkadaşlarının eşlerine yardım edemez
diyenlere ; Müslümanlar yardıma ve korunmaya muhtaç dul bayanları nikahına
almadan yardım ederse aralarında zaten bir şey var dedikodusu olmasın diye
resmi olarak evine alıyordu..
Günümüzde de Kimsesiz bayanlara devlet yardım edeceğine acaba
devlet büyüklerine nikahlasak daha iyi olmaz mı?
Birkısım İslamcılar,Muhammedin Evliliklerini Savaşta dul kalmış
Arkadaş hanımlarını korumaya alma olarak açıklamakta ve savunmaktadır.Yatağa
almadan koruma yasaklanmışmıydı?
Ebu Bekir,Osman ve ömer gibi halifeler kızlarını korumaktan acizdi
de Onlarca cariyeye sahip Halifelerin kızlarını Muhammedin mi koruması
gerekiyordu?Diğer yandan korumak için neden nikah kıyılsın? Nikahsız korunamaz
diye kuranın bir yerinde ayet mi var?
Birkısım İslamcılar bu evlilikler normal evlilikler gibi değildi
aralarında bir cinsel ilişki yoktu diye savunmaktadırlar. Olabilir
onlarca eş yüzlerce cariyeyi zevk için evinde tutması da mantıklı.Bu tür
evlilikler dulları koruma amacıyla yapılsa neden sadece Muhammed korusun.
Muhammedin bir çok kadını da boşadığını biliyoruz onları korumaktan
neden vazgeçmişti?
Bu tür evlilikler Dul kadınları koruma amacıyla olsa şöyle bir
ayet olmazdı.
AHZAB SURESİ…28. Ey Peygamber, eşlerine şöyle söyle: "Eğer şu
iğreti dünya hayatını ve onun süsünü istiyorsanız, haydi gelin size boşanma
bedellerinizi vereyim de sizi güzellikle serbest bırakayım
Korumak amaçlı olsa neden onları boşamakla tehdit etsinki? Birde
bu konuda neden Muhammed değil de ..Koskoca Allah böyle işlere karışır hayret..
Muhammed ölüm den sonra hanımların nikahlanmalarını Günah olarak
görürken neden bunu kendisi yapsın ki ? Kendinin Dul bıraktıklarının
korunmasını istemiyor..Onun eşleri dışında herkes korunuyor..Nerdeyse korumak
için milletin 6 yaşındaki kızlarına kadar inmişler.
Yukarıdaki açıklama ve evlilik nedeni sözde İslamcıların
savunmasıdır.Gerçekten böyle bir şeye kılıf ararken düşünceleri bu mudur yoksa
dalga mı geçmekteler anlamak mümkün değildir.Yanlışları savunmaktan ne
kazançları vardır?
Çünkü Biz Türklerde Eğer uğruna savaştığın bir yolda arkadaşların
ölür ise; Yardım olsun diye onların karılarını kendi yatağımıza alıp karımız
yapmayı ayıp olarak görürüz.
Biz Türklerin geleneklerine bu Müslümanların acayip
ilişkileri uymaz.
Ama sözde İslamcılara göre Muhammed arkadaşlarının karılarını
yatağına almadan yardım etmemektedir. Bu durumda yaşayan bir arkadaşı başına
bir şey gelip te ölürse karısına ne olacağını önceden bilebilmektedir.
Kadınların korunmasına gelince.O devirde erkekler hiçbir iş
yapmamaktadır.İş hayatı kadınlara mahsustur.Örnek Muhammed in karısı Hatice
zengin bir Tüccar dır.Eken biçen yemek yapan koyun otlatan kadınlardır.Dolayısı
ile kadınlar korunmaya muhtaç değildirler.
Müslümanlar bir şeyi unutuyorlar Zengin dul Hatice Muhammedi
korumak için almıştı.
Müslüman ülkelerde üreten kadındır.Türkiyede cumhuriyetin 50
yılına kadar bile böyleydi.Kırsal kesimlerde kadınlar çalışır erkekler
kahvelerde otururlardı.
Muhammed hazretlerinin ilk eşi Hatice’den 6 çocuğu olduğu
söylenir. Zeynep, Rukiyye, Ümmü Gülsüm, Fatma, Abdullah ve Kasım. İki erkek
çocuk yaşamaz. Üç kızı kendi sağlığında genç yaşta, Fatma da ölümünden 6
ay sonra vefat eder.
Hatice’nin ölümünden ve hicretten sonra Muhammed çok sayıda
evlilik yapar. Eşleri arasında genç ve doğurgan kadınlar da olmasına rağmen hiç
çocuğu olmaz. Ki bu kadınların bazılarının önceki eşlerinden çocukları
olmuştur. Bu kadar kadının kısır olması mümkün değildir. Bu durumda Muhammed’in
kısır olduğu düşünülür.
Hatice’nin
40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında
Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya
getirdiği yazılır.Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik
tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir ve Ayşe ile aynı yaştadır.
Bunu doğru kabul ettiğimizde Hatice’nin Fatma’yı doğurduğu
yaşı 58 olur.Bir kadının 40 yaşından sonra 6 çocuk yapması olanaklar dahilinde
görülebilir mi?Üstelik de son çocuğunu 53 ya da 58 yaşında doğurmuş olması
normal görülemezAma Hicretin 8. yılında 60 yaşındayken Muhammed’in cariyesi
Mariya bir çocuk doğurur. Çocuğun ondan olup olmadığı konusu İslam’da geniş yer
bulur ve tartışma konusu olur. Noktayı Cebrail koyar ve Muhammed’e “Ey
İbrahim’in babası!” diye seslenerek teyit ettiği rivayet edilir.
“Bu cariye Muhammed’e hediye edildiği zaman, Muhammed’in yanında
16 yaşında Ayşe, 17 yaşında Safiye, 22 yaşında Cüveyriye, 24 yaşında Hafsa, 30
Yaşında Ümmü Habibe, 37 yaşında Zeynep binti Cahş, 32 yaşında Ümmü Seleme, 39
yaşında Meymune ve ayrıca Reyhane ile Sevde adlarında eşleri vardı, diğer
cariyeleri ve eşleri hariç.. Peki, bütün bu gencecik hanımlar kısır mıydı ki,
hiçbiri Muhammed’den hamile kalmadı da , 60 yaşındaki Muhammed’e Mariya hemen
hamile kalıyor ve İbrahim adında bir çocuk doğuruyor?
Muhammed'in en tanınmış karıları:
Hatice2. Sevde Binti
Zem'an3. Ebubekir kızı Ayşe4. Ömer kızı Hafsa 5. Huzeyme kızı Zeynep 6. Ümmü
Seleme (Hine)7. Haris kızı Cuveyriye 8. Zeyd kızı Reyhane9. Zeynep Binti
Cahş10. Ebu Süfyan kızı "Ümmü Habibe" (Remle)11. Huvey kızı Safiye12.
Haris kızı Meymune13. Sem'un kızı Marya Kıbti
Muhammed'in boşadığı kadınlar:
1. Dahhak kızı Fadime2. Zabyan kızı Aliye3. Kab kızı Mileyke
Muhammed'in nikahlayıp sonradan ayrıldığı kadınlar:
1. Numan kızı Esma2. Kays kızı Kuiteyle3. Esma veya Seba (Sena) Binti Salt
4. Necdet kızı Selma5. Huzeyl kızı Havle6. Seraf binti Halife7. Yezit kızı Amre El-Gifariye 8. Yezit kızı Hind El-Kitabıye 9. Davud kızı Mileyke 10. Rufaa kızı Nesatlsat 11. Kab kızı Esma 2. Haris kızı (Saire) Kuteyle13. Amr kzı Senba/Seyba/Sabiye14. Cündüp bin Dimre Cind-i'nin kızı15. Serahil kızı İmeyme (Binti Cevn)16. Muaviye kızı Amre17. Süfyan kızı Seba (Sena)18.Ümmül Haram19. Hakim kızı Leyla
Muhammed'in boşadığı kadınlar:
1. Dahhak kızı Fadime2. Zabyan kızı Aliye3. Kab kızı Mileyke
Muhammed'in nikahlayıp sonradan ayrıldığı kadınlar:
1. Numan kızı Esma2. Kays kızı Kuiteyle3. Esma veya Seba (Sena) Binti Salt
4. Necdet kızı Selma5. Huzeyl kızı Havle6. Seraf binti Halife7. Yezit kızı Amre El-Gifariye 8. Yezit kızı Hind El-Kitabıye 9. Davud kızı Mileyke 10. Rufaa kızı Nesatlsat 11. Kab kızı Esma 2. Haris kızı (Saire) Kuteyle13. Amr kzı Senba/Seyba/Sabiye14. Cündüp bin Dimre Cind-i'nin kızı15. Serahil kızı İmeyme (Binti Cevn)16. Muaviye kızı Amre17. Süfyan kızı Seba (Sena)18.Ümmül Haram19. Hakim kızı Leyla
Muhammed'in
mehir parasını ödemeden aldığı kadınlar:
1. Haris kızı Meymune 2. Huzeyme kızı Zeynep 3. Ümmü Serik 4. Hakim kızı Havle
1. Haris kızı Meymune 2. Huzeyme kızı Zeynep 3. Ümmü Serik 4. Hakim kızı Havle
Muhammed'in sözlendiği kadınlar:
1. Amir kızı Duba 2. Nuame Bel'anberi3. Sehl kızı Habibe Ensariye4. Cemre Binti Haris Bin Avf Bin Kab bin Zabyan 5. Sevde Kireşiye 6. Besame kızı Safiye7. Ebu Talib'in kızı Ümmü Hani
Muhammed'in cariyeleri:
1. Bereke (Ümmü Eymen) 2. Emetullah binti Ruzeyme 3. Hudre 4. Redva5. Sad kızı Meymune 6. Ruzeyne 7. Selma (Ümmü Rafi) 8. Marya (Ümmü Rebab)9. Marya (Ceddetu'l Müsenna) 10. Ümmü İyas 11. Havle (Ceddetu Hafs) 12.Meymune binti Ebi Abis 13. Ümmü Dümeyre 14. Ümmü Ayas 15. Rebiha16. Saibe
1. Amir kızı Duba 2. Nuame Bel'anberi3. Sehl kızı Habibe Ensariye4. Cemre Binti Haris Bin Avf Bin Kab bin Zabyan 5. Sevde Kireşiye 6. Besame kızı Safiye7. Ebu Talib'in kızı Ümmü Hani
Muhammed'in cariyeleri:
1. Bereke (Ümmü Eymen) 2. Emetullah binti Ruzeyme 3. Hudre 4. Redva5. Sad kızı Meymune 6. Ruzeyne 7. Selma (Ümmü Rafi) 8. Marya (Ümmü Rebab)9. Marya (Ceddetu'l Müsenna) 10. Ümmü İyas 11. Havle (Ceddetu Hafs) 12.Meymune binti Ebi Abis 13. Ümmü Dümeyre 14. Ümmü Ayas 15. Rebiha16. Saibe
Korumak için evlenme yada Cinsellik için olmasa Bu kadar kadına ne
gerek var..Ayrıca Kuranda yazan bir sıra ve adaletli davranma var..Bu adalet
cinsellik konusunda değilmidir? Kıvıra kıvıra kıvıracak yerleri kalmadı..ne
mantık..
31-PEYGAMBER VE HALİFELERİN KÜÇÜK KIZLARLA EVLENME NEDENLERİ
NELERDİR?
TALAK
suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz
âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz onların bekleme süresi
üç aydır.
Bu surede kadınlarınız için den adetten kesilmiş
olanlar..DOĞURGANLIĞINI BİTİRMİŞ OLANLAR
Henüz adetini görmemiş bulunanlardan…KÜÇÜK OLUP HENÜZ REGL OLMAMIŞ
KIZLAR
Açık ve net olarak belirtilmiştir.
‘Henüz adet görmeyen’ kadınlardan ‘nasıl boşanılacağı’
anlatılmasının amacı nedir?
Doğal olarak buradan şu sonuç çıkarılmaz mı daha ergenliğe
girmemiş kızlarla evlenilebilir ve hatta boşanılabilir.Bekleme süresi dediği
hamilemi değil mi anlamındaki süredir.öyleyse kuran da bu ibareyi koyduğun zaman
ergenliğe girmemiş kızlarla evlenilebileceği belirtilir.
Arap Müslümanlar bunun böyle olduğunu biliyorlar.Uygulamayı ise
fetva ile şöyle yaptıklarını belirtiyorlar.Biz bu konuda Muhammedi örnek
alıyoruz.Ayşe ile 6 yaşında evlenmiş fakat 9 yaşına gelmeden gerdeğe girmemişti
diyorlar.(hani Muhammed koruma amaçlı evleniyordu)
Konu: Peygamberin Aişe’yle Nişanlaması ve Nikahlanması
Hadis No: 1553“Rivâyete göre şöyle demiştir: Ben altı yaşında bir
kız iken Nebî salla`llahu aleyhi ve sellem beni akd ve nikâh eylemişti. (Üç
sene sonra) biz Medîne`ye hicret ettik. Hâris İbn-i Hazrec oğullarının
menziline indik. Müteâkıben ben, sıtmaya tutuldum. Bu cihetle saçım döküldü.
(Hastalıktan kurtulduktan sonra) saçım gürleşti, uzayıp omuzlarıma döküldü. Bir
kere ben, arkadaşlarımla berâber salıncakta oynarken annem Ümmü Rumân bana
doğru geldi ve beni çağırdı. Ben de annemin yanına geldim. Beni ne edeceğini
bilmiyordum. Annem elimi tuttu. Tâ evin kapısı önün (e geldiğimizde ora) da
beni durdurdu. Ben de yorgunluktan kaba kaba soluyordum. Nihâyet soluğum biraz
yatıştı. Sonra annem biraz su aldı. Onunla yüzümü, başımı sıvazladı. Sonra beni
eve koydu. Evde Ensâr`dan birtakım kadınlar hazır bulunyordu. Bunlar bana: –
Hayır ve bereket üzere geldin, hayırlı kısmet getirdin! di(ye alkışla) dılar.
Annem beni bu kadınlara teslîm etti. Bunlar da benim kılığımı, kıyâfetimi
düzlediler ve Resûlullah`a teslîm ettiler. Beni hiçbir şey sıkmadı. Ancak
Resûlullah salla`llahu aleyhi ve sellem`i habersiz görünce sıkıldım.
(Resûlullah bir sedir üzerine oturmuştu. Yanında Ensâr erkeklerinden,
kadınlarından oturanlar vardı. Beni Resûlullah yanına oturttu). Ensâr kadınları
beni Resûlullah`a takdîm ettiklerinde ben dokuz yaşında bir kızdım.”
HALİFE ALİNİN evliliği başka bir örnek
Hatice’nin
40 yaşında evlendiği, 41 yaşında Kasım’ı, 45 yaşında Zeyneb’i, 48 yaşında
Rukiyye’yi, 49-50 yaşında Ümmü Gülsüm’ü, 52-53 yaşında da Fatma’yı dünyaya
getirdiği yazılır.Şia’ya göre Fatma’nın doğum tarihi 614′dür ve Ali ile evlilik
tarihi 623′tür. Yani 9 yaşında evlenmiştir.
HALİFE ÖMERİN EVLİLİĞİ
Hayatüs sahabe 3. ciltte Hz. Ömer'in, Hz. Alinin kızı Ümmü Gülsüm
ile evlenmek istediği ve Hz. Ali'nin kızını Hz. Ömer e gönderdiği, Hz. Ömer'in
kızın eteğini kaldırp baktığı yazılıyor.
Hz. Ömer ( halifeyken, bir gün, Hz. Ali'den, kızı Ümmü Gülsüm'ü
istedi. Hz. Ali, 0 küçüktür" dedi.
Bunun üzerine Ömer (r.a.), Hayır. Vallahi, bu bir şey değil; fakat
sen beni engellemek istiyorsun" diye konuştu, Eğer gerçekten dediğin gibi
(çocuk/sabî) ise onu bana gönder" diye ekledi.Aslında, Resûlullah'ın
vefatından önce dünyaya gelen Ümmü Gülsüm, gerçekten küçüktü.2 Hattâ, bir
rivayette, kendisinden, "O, o zaman bir kız çocuğu idi" diye söz
edilir. Hattâ, Mescid-i Nebevî'de sonucu bekleyen Hz. Ömer'e yanındakiler,
"Ey Mü'minlerin Emîri! Ondan ne istiyorsun? O küçük bir kız
çocuğudur" demişlerdi.
Ben
sorularla İslamiyet adlı siteden öğrendim bunları sizde
araştırabilirsiniz Yaratan bir gücün bedevinin cinsel sapıklıklarının Önlerini
açıp azdırmak için yanıp tutuşduğunu düşünmek akıla mantığa sıgmaz.O
nedenle kuran Allahın gönderdiği bir kitap değildir.
İSLAMIN KİTABI KURANA GÖRE KADIN ERKEK EŞİT DEĞİLDİR
ERKEK ŞAHİT OLABİLİR-KADIN OLAMAZ
BAKARA-282-İslamda iki kadının şahitliğinin bir erkeğe denk
sayılması
MİRASTA ERKEĞE TAM-KADINA YARIM PAY
Bu olayı anlamak mümkün değil Allahın emri diye kadınlar dan
çalmış hırsızlar.
NİSA-11-Miras ta erkeğin yarısı kadar pay sahibi olması
ERKEK KADINI DÖVER-KADIN ERKEĞİ ÖVER
NİSA -34-Erkekler tarafın dan şiddet uygulanması dövülmesi emri
ERKEK ÖZGÜR-KADIN ÖZGÜRDEĞİL
Bakara 178 - Ey iman edenler! Öldürmede kısas size farz
kılındı. Hüre hür, köleye köle, kadına kadın. Ama her kim, ölenin kardeşi
tarafından bir şey karşılığı bağışlanırsa, o zaman örfe uyması, ona diyeti
güzellikle ödemesi gerekir.
BİRDEN FAZLA EŞ HAKKI ERKEĞE VAR KADINA YOK
Erkeğe Eş yoksa bile Cariye (sexkölesi )hakkı var.kadına Erkek
köle hakkı yok
NİSA SURESİ..AYET.3 - Eğer öksüz kızlarla evlendiğinizde onlara
karşı adaletli davranamamaktan korkarsanız, diğer kadınlardan iki, üç ve
dörde kadar evlenebilirsiniz.
ERKEK CENNETE GİDER KADIN GİDEMEZ
Erkeklere hurileri duymuşsunuzdur-Kadına bir şey varmıdır.
RAHMAN-56-gözlerini eşlerine çevirmiş güzeller var ki, önce onlara
ne insan ne de cin dokunmuştur.
Aşağıdaki ayetlerden hangisi kurandadır.Neden diğeri yoktur.
Nisa
Suresi..ayet.23 - Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız,
kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş
kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın
anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde
bulunan üvey kızlarınız,
ERKEK SURESİ..AYET 1553-Size şunlarla evlenmek haram kılındı:
babalarınız, oğullarınız,Erkek kardeşleriniz,amcalarınız,dayılarınız,kız kardeş
oğulları, erkek kardeş oğulları, üvey babalarınız, süt erkek
kardeşleriniz,kocalarınızın babaları, kendileriyle zifafa girdiğiniz
kocalarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey oğullarınız
ERKEKLER KÜÇÜK KIZLA EVLENEBİLİR-KADINLARA KÜÇÜK ERKEKLE
EVLENEBİLİR AYETİ YOKTUR
TALAK
suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz
âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz (iddetlerinin nasıl
olacağında tereddüt ederseniz), onların bekleme süresi üç aydır.
ERKEK BEDELİNİ ÖDER BOŞAR –KADIN IN ERKEĞİ BOŞAMASIMI İSLAMDA!!!
AHZAB SURESİ…28. Ey Peygamber, eşlerine şöyle söyle: "Eğer şu
iğreti dünya hayatını ve onun süsünü istiyorsanız, haydi gelin size boşanma
bedellerinizi vereyim de sizi güzellikle serbest bırakayım
ERKEĞİN ZIHAR HAKKI VAR-KADININ BÖYLE BİR HAKKI OLABİLİR Mİ HİÇ YA
GÜLDÜRMEYİN
MÜCADELE -3 - Kadınlardan zıhâr ile ayrılmak isteyip de sonra
söylediklerinden dönenlerin, karılarıyla temas etmeden önce bir köleyi
hürriyete kavuşturmaları gerekir.
Siz kadınlar için genelev duydunuz muj bir İslam ülkesinde
Erkekler için neden var..
Siz ibadet yapan birinin önünden erkek geçtiği zaman ibadeti
bozduğunu gördünüz mü?
Siz islamda önemli görevler almış bir kadın gördünüz mü?
Daha çok şeyler sayılabilir.
0 yorum:
Yorum Gönder